niedziela, 4 listopada 2012

KONKURS

Trochę mnie nie było ale zrekompensuję wam moją nieobecność i ogłaszam KONKURS :)
Dużo było u mnie na blogu o świecach i Samplerach z YANKEE CANDLE więc oto i on :P świąteczny Sampler z limitowanej Świątecznej Edycji :)
Kilka zasad co do rozdania:

  • Osoba starająca się o zdobycie nagrody musi być publicznym  obserwatorem mojego bloga.
  • Jeśli posiadasz bloga umieść w nim informacje na temat tego rozdania.( niekonieczne)
  • Nie wysyłam paczek po za granice Polski.
  • Sponsorem nagród jestem JA.
  • Rozdanie trwa od 04.11.2012 do 12.11.2012 do godz. 23.59 ( wyniki w przeciągu 3 dni od zakończenia konkursu).
  • w komentarzu pod tym postem wpisz swoję Imię i pierwszą literę nazwiska, mail i odpowiedz na proste pytanie- " Jakie zapachy kojarzą Ci się ze Świętami i dlaczego? " :)

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako: .......................
mój mail: ...........................
Notka/Baner: (link do bloga lub notki) 
Odpowiedz na pytanie: .....................


    POWODZENIA :))

PS. Jeżeli liczba biorących udział przekroczy 30, to zwycięzców będzie dwóch :))
a po przekroczeniu 50 chętnych wybiore 3 zwycięzców w tym jednego z nagrodą specjalną- możliwością wybrania dowolnego przez siebie samplera dostępnego w sklepie Świat Zapachów :))

25 komentarzy:

  1. AAAAAA, ale super :D
    Oczywiście się zgłaszam :D

    Obserwuję jako (zaszczytna jedna z pierwszych): nuneczka1991 (ale to już zapewne wiesz XD)
    Mail: ankatycinska@o2.pl
    Notka/Baner: a co tam, zaraz wstawię i notkę i banner, luknij na mojego blogaska :D
    Odpowiedź: Zdecydowanie zupa grzybowa! Uwielbiam ten aromat, który rozchodzi się po domu podczas jej gotowania. Jest to potrawa na którą zawsze najbardziej czekam w Wigilię :)

    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako... Zosia ;)
    Mail - zosia214@amorki.pl
    Notka/ banner - nie mam bloga, ale moge wstawic informacje o konkursie na swoja tablicę na fb :> Obczaisz sobie, nie? :>
    odpowiedź: yyy.. :D
    Zapachy ze świętami?
    Odór sztucznej choinki, wiekowych bombek i spalonych lampek:D
    Tak, dziwne, ale to zawsze JA w domu ubierałam choinkę; a że gdy już pięknie (yhym) ubrana choinka nie mogła prezentować się bez kolorowych lampek, trzeba było je dodać. Podczas podłączania do prądu, któraś się spalała, i nieprzyjemnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: .adia1988
    mój mail: adia1988@o2.pl
    Notka/Baner: (nic nie mam tam :()
    Odpowiedz na pytanie: Święta kojarzą mi się z cynamonem i piernikiem, który smakuje mi tylko podczas Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: krOOpka
    mój mail: kroopkablog@gmail.com
    Notka/Baner: nie
    Odpowiedz na pytanie: Zdecydowanie ze świętami kojarzy mi się zapach szarlotki z dużą ilością cynamonu, który roznosi się po całym domu. Do tego zapach zielonej choinki, świec i pomarańczy z mandarynkami :) To są moje święta. Oprócz tego można jeszcze powiedzieć, że moje święta pachną piernikami, które piecze mój teść. Domowa, stara receptura, w której ciasto leży w kamionce miesiąc przed świętami... aj cóż za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczne remedium
    klaurightnow@o2.pl
    baner:http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/
    Pomarańcze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Chabrowa Ania
    mój mail: a.jurek89@gmail.com
    Notka/Baner: http://chabroweoczyani.blogspot.com/
    Odpowiedz na pytanie: Święta kojarzą mi się:
    - z zapachem mandarynek i pomarańczy, które zawsze znajdowałam w paczce od mikołaja jak byłam mała
    - z zapachem sianka spod wigilijnego obrusu
    - z zapachem opłatka łamanego przy stole
    - z zapachem cynamonu i pierników
    - z zapachem igieł choinki
    - z zapachem zimy szczypiącej w nosek
    - z zapachem cieła i miłości.
    (aż zapragnęłam świąt, a to wszystko przez Twoje rozdanie^^)

    OdpowiedzUsuń

  7. Obserwuję jako: Blueeyed
    mój mail: zuosia.b@gmail.com
    Notka/Baner: http://cut-your-jeans.blogspot.com/2012/11/konkurs-u-probkomaniaczki.html
    Odpowiedz na pytanie: Święta prawie każdemu kojarzą się z pewnymi konkretnymi zapachami. Chyba nie wyróżniam się tym, że jak tylko poczuję woń mandarynek w czasie tej ponurej pory roku, od razu myślę Świętach :) Imbir i inne piernikowe przyprawy mmmm... uśmiech samoczynnie pojawia się na twarzy. Nie można zapomnieć o zapachu igliwa - choinki dopiero co wniesionej do domu. Bombki zniesione ze strychu również mają swój charakterystyczny aromat. Jednak nie możemy zapomnieć o zupełnie wyjątkowym zapachu. Takim, którego nie da się stworzyć fabrycznie, wyprodukować. Wyjdź z domu kiedy spadnie śnieg. Temperatura sięga poniżej 0 stopni. Lampki żarzą się w mroku wieczoru. Wciągnij wtedy mocno powietrze nosem i poczujesz prawdziwe Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Sweetehart90
    mój mail: mala5102@wp.pl
    Notka/Baner: nie
    Odpowiedz na pytanie: Ze Świętami kojarzą mi się przede wszystkim zapachy piernika, wanilii, cynamonu oraz mandarynek. Te właśnie zapachy są bliskie mojemu sercu, ponieważ mój dom jest nimi przepełniony w okresie świątecznym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: xkeylimex
    mój mail: kaylime@onet.pl
    Notka/Baner: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Odpowiedz na pytanie:
    Ze Świętami kojarzy mi się zapach choinki oraz... rózgi. Co ciekawe- byłam naprawdę bardzo grzecznym dzieckiem, jednak rodzice co rok kupowali mi rózgę, bo po prostu bardzo lubiłam dostawać ten specyficzny podarunek. Jej zapach kojarzy mi się z prezentami, z dzieciństwem i przede wszystkim z cudowną, świąteczną atmosferą.
    Jeśli chodzi o choinkę- mam na myśli nie tylko aromat drzewka iglastego. Na zapach choinki składa się również według mnie woń srebrzystych "włosów anielskich", w które wplątywałam samą siebie, zamiast oplatać nimi drzewko. Do tego zapach złotych łańcuchów, które zakładałam na szyję i udawałam gwiazdę filmową. Bańki- te stare (20-letni łabądek, prawie mój równolatek!) i te nowe- pachną po prostu Świętami.
    W ten cudowny czas nie może też zabraknąć zapachu jedzenia- smażona ryba, mak, uszka z grzybami i gorący barszcz czerwony.
    Ta niesamowita mieszanka okraszona jest jeszcze wonią babcinych perfum i zapachem miękkich włosów cioci. Święta są Świętami tylko wtedy, gdy spędza się je z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagoda M
    Obserwuję jako: jagnes
    mój mail: jagodamytowska@wp.pl
    adres: www.mytowska.blogspot.com
    odpowiedz:
    Gdy tylko pojawią się pierwsze płatki śniegu, zaczynamy czekać na Boże Narodzenie. I niezależnie od tego, ile mamy lat wtapiamy się w magiczny czas, zapach który kojarzy mi się ze świętami na samą myśl sprawia,że znów chcę poczuć ich magię. A wszystko za sprawą ... piernika, który przypomina mi wieczór spędzony na ozdabianiu choinki i tajemnicze miny rodziców, którzy podpytywali co mi się marzy ... :) Niezależnie od pory roku, gdy czuję zapach piernika przenoszę się kilkanaście lat wstecz i czuję beztroskie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilona
    Obserwuję jako : RóżaEuropy
    Mail: ilonagostomczyk4@wp.pl
    Link: gostomczykilona.blogspot.com (przepraszam, że w takiej formie, ale mam aktualnie zepsutą myszkę i ciężko mi cokolwiek robić za pomocą myszki na klawiaturze numerycznej )
    Odpowiedź :
    Ze świętami Bożego Narodzenia kojarzy mi się głównie zapach mandarynek. Ten aromat w jedną sekundę przenosi mnie do wspomnień minionych świąt. Dwoma innymi zapachami są: zapach robionej przez moją mamę ryby po grecku oraz zapach choinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: panna mewa
    mój mail: panna.mewa@wp.pl
    Notka; http://panna-mewa.blogspot.com/2012/11/konkurs-u-probkomaniaczki.html
    Odpowiedz na pytanie: Ze Świetami Bożego Narodzenia kojarzy mi się zapach pieczonych jabłek. Robie je tylko raz w roku właśnie w świeta. Gdy zamykam oczy aromat pieczonego jabłka z cynamonem i sokiem z pomaraczy przenosi Mnie do Wigilijnego stołu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Donia
    mój mail: dominika.kasowska@gmail.com
    Notka/Baner: baner donia85.blogspot.com
    Odpowiedz na pytanie: Święta to dla mnie przede wszystkim zapach grzybów i goździków. Z tymi pierwszymi mama robi pyszne pierogi, które smakują najlepiej właśnie zrobione w święta. Te drugie zaś wtykamy wedle uznania w świeżą pomarańczę tworząc pięknie pachnącą ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako:TwistFantasy
    email:twistfantasy@gmail.com
    zaraz dam banner,ale to chwila;p
    Mi się święta kojarzą z zapachem mrozu wymieszanego z tym zapachem sztucznego śniegu w sprayu,mandarynkami oraz czekoladą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : Marta Okuniewska :P
    mój mail: martaoo4@wp.pl
    Nie mam bloga :(
    Odpowiedź: Zapach smażonej cebulki do pierogów z kapustą i grzybami, które robi moja babcia mmmmmmm :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Ania L zwaną Mróweczką yhym yhym:)
    mail: mroweczka29@gmail.com
    Blogaska nie posiadam.
    Odpowiedź: Swięta kojarzą mi się z zapachem pomarańczy,cynamonu,gożdzików..czyli piernkowe szaleństwo..igliwie z choinki..hmmm kapusta z grzybami,zapach nie najcudowniejszy ale wyjatkowy w pewien sposób..ale takze to zapach rześkiego powietrza na dworzu i skrzypiacy śnieg pod nogami...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lilly26
    m.m.marzenia26@gmail.com
    http://muslin-kiss.blogspot.com/

    Zapach domowego piernika... którego przepis przekazywany jest z pokolenia na pokolenie w mojej rodzinie... i oczywiście wszędzie rozprzestrzeniający się aromat cynamonu. Jak tylko o tym piszę czuję, że idą Święta :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Zła Kobieta
    olulunia@o2.pl


    Uszka, żurek i mandarynki,
    Pierogi, makowiec i różne szynki,
    I wanilia i cynamon,
    liść laurowy i kardamon,
    Śledź, pstrąg no i karp smażony
    bigos, barszcz i schab pieczony,
    Mój nos to wszystko dobrze pamięta
    bo z tym kojarzą mi się święta!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Rodzynka1989
    mój mail: asiapop@vp.pl

    Świąteczne zapachy są specyficzne,
    u mnie jest ich kilka i są baaardzo aromatyczne!
    Na pierwszym planie zapach pomarańczy,
    gdy czuję ich zapach, to uśmiech na mej twarzy tańczy.
    Zapach pierników - jeden raz w roku,
    W Boże Narodzenie dotrzymuje nam kroku.
    Pieczone jabłuszko na spółkę z cynamonem
    Rozpieszczają moje zmysły jak szalone!
    Ale też zapach mrozu - jest niesamowity,
    Kiedy świat jest zimą spowity...
    Zapach smażonej ryby - zapach iście wigilijny,
    przenosi mnie w ten wieczór tak bardzo rodzinny.
    Ale także maku aromat słodki
    przypomina mi święta i choinkowe błyskotki.
    Zapachów tych jest bardzo wiele,
    Jest jeszcze zapach igliwia na Pasterce w kościele.
    Ale już nie będę więcej wymieniać - najważniejsze tu zamknęłam
    I w ten sposób się już w atmosferę świąt wciągnęłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: tamit24 (Paulina S.)
    mój mail: tamit.24@hotmail.com

    Polskie Boże Narodzenie to bogactwo kolorów i zapachów.
    Czym pachną moje Święta? Pewnie mój dom wypełniają te same aromaty, które goszczą w setkach polskich domów: piernika, makowca oraz woń bigosu, grzybów i ćwikły łamiąca słodycz wypieków.
    Jednak z jakimi zapachami te Święta kojarzą się mnie?
    Nietypowo, bo...z zapachem pasty do podłóg, która wprowadza podniosły nastrój, będąc tłem do przygotowań, która sprawia, że inne zapachy stają się wręcz namacalne i widoczne, a lampki na choince zyskują dodatkowej mocy,odbijając się w lustrzanej tafli podłogi...
    Boże Narodzenie to też zapach...spalenizny- dowód, że mój tata urzęduje w kuchni, próbując swoich sił...
    Wreszcie to zapach długo wyczekiwanych perfum, świeżo wyjętych z pudełka spod choinki, wtulonych w sweter znaleziony w paczce od św. Mikołaja (babci).
    Tak- to moje Święta... Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Maga Cosmos
    mój mail: cosmosbeautyblog@gmail.com
    Notka/Baner: )
    Odpowiedz na pytanie: Ze świętami kojarzy mi się zapach mandarynek, bo jak byłam bardzo mała, to zawsze kupowało sie je na święta.


    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Dalia
    mój mail: dalia2000.00@o2.p
    Notka/Baner: http://moodoboginietyko.com/
    Odpowiedz na pytanie: że świętami kojarzy mi się zapach pierników gdyż wiesza się je na choince. Kojarzy mi się również zapach pięknie przystrojonej żywej choinki. Z świętami kojarzy mi się zapach świątecznej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Julia A.
    mój mail: julka2412@op.pl
    Odpowiedz na pytanie: Hmm święta bożego narodzenia ah ah z tymi świętami kojarzy mi się zapach świeczki cynamonowej ...
    mandarynki, sztuczny śnieg a to wszystko łączy się w ten cudowny świąteczny magiczny zapach <3
    chce chce już świeta <3 =D

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Cinnamonne's Beauty Corner
    mój mail: cinnamonne85@o2.pl
    Notka/Baner: cinnamonne85.blogspot.com
    Odpowiedz na pytanie: Mnie okres świąteczny kojarzy się z zapachami zdecydowanie słodkimi np. jabłko z cynamonem lub z zapachami owoców z kolorze ubranka Świętego Mikołaja :), czyli żurawina, porzeczka :) ale także z zapachami korzennymi np. imbiru, cynamonu

    Fajny blog, buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Camille
    mój mail: camillebeauty123@gmail.com
    Baner: camille-beauty.blogspot.com
    Odpowiedz na pytanie: Święta kojarzą mi się z zapachem żywej choinki, pierników, cynamonu, pomarańczy, goździków... Długo można by wymieniać :) Zapachy te kojarzą mi się z rodzinną atmosferą świąt, spotkaniami z bliskimi, prezentami i wolnym czasem :)

    OdpowiedzUsuń