wtorek, 20 listopada 2012

Trochę o współpracy z Verona Products Professional


Witajcie,
Tym razem coś dla wielbicieli kosmetyków firmy Verona Products Professional :)
Będę miała przyjemność testowania poniższych linii:
-Olive
-SPA Orchidea & Jedwab
-Ingrid Cosmetics




Mam nadzieje że współpraca z nimi będzie bardzo przyjemna i owocna :)
W dzisiejszej paczce znalazło się kilka perełek na które miałam chrapkę, ale jak to w życiu bywa „zawsze znajdą się inne wydatki” ;)  jednak tym razem wymówki nie ma!

I takim oto sposobem w swojej paczuszce znalazłam :

MINERAL SILK & LIFT  - FLUID ( kolor 29 – Porcelanowy )
Innowacyjny kosmetyk dokładnie pokrywa wszelkie mankamenty skóry oraz doskonale ja wygładza i nawilża. Jego delikatna konsystencja oraz receptura, w której zawarto składniki aktywne o właściwościach liftingujących sprawiają, że cera staje się wyjątkowo gładka i miła w dotyku.

PRET-A-PORTER - CIENIE DO POWIEK
Aksamitna konsystencja matowych cieni gwarantuje precyzyjny i trwały makijaż oka. Różnorodność kolorów, pozwala na stworzenie wyjątkowego makijażu.

BAZA POD CIENIE
Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji umożliwia równomierną, delikatną aplikację. Olejek z oliwek zapewnia nawilżenie, zaś witamina E znana z przeciwstarzeniowych właściwości doskonale wpływa na kondycję skóry. Kolory na powiekach staja się bardziej nasycone, cienie nie zbierają się w załamaniu powiek, zaś efekt spektakularnego makijażu utrzymuje się przez wiele godzin.

Waga/pojemność: 6,5 g



OLIWKOWA RELAKSUJĄCA SÓL DO KĄPIELI
Regeneruje, wygładza i nawilża. Pozostawia skórę jedwabiście gładką w dotyku. Subtelny zapach nadaje kąpieli wyjątkowy charakter, relaksuje po ciężkim dniu, wprowadza w doskonały nastrój.
Pojemność 500ml.


PARAFINOWY KREM DO RĄK ORCHIDEA & JEDWAB
Dzięki optymalnie dobranym składnikom intensywnie nawilża i odmładza. Podnosi poziom elastyczności skóry dłoni, zmiękcza i trwale wygładza. Twoje dłonie zachowują piękny, młody wygląd i na długo pozostają otulone zmysłowym zapachem.
Pojemność 75ml.

Dzisiaj z racji tego że zawsze rano kremuję ręce dzisiaj tradycji stało się zadość.
A że jest okazja do przetestowania nowego kremu to czemu nie :)





Moja opinia:
Najpierw opakowanie, które wg jest bardzo przemyślane i mimo że rózowe to bardzo ładnie się prezentuje :) jest eleganckie, i nie wygląda tandetnie, w porównaniu do niektórych kremów spotykanych w drogeriach. Krem ma lekką konsystencję, ładnie pachnie i dobrze się wchłania. Nie pozostawia po sobie wrażenia „tłustych rąk” co dla mnie jest chyba jednym z ważniejszych elementów. Dobrze zmiękcza skórę i nawilża dłonie a jego cena jest na tyle rozsądna że nie nadszarpniemy domowego budżetu ;)

Podsumowując, trafia do mojej torebki jako kosmetyk codziennego użytku :)
Polecam wszystkim którzy lubią zadbane, nawilżone dłonie za niewielkie pieniądze.
Cena : 5.99zł / 75ml


Pytanie do was! ;) 
który z pozostałych kosmetyków chcielibyście zobaczyć w kolejnej odsłonie? :D

22 komentarze:

  1. Cienie, cienie, jak spisują się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie to znalazłaś?! aaaa, ja teeeż chcee :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, taka wielka paka z taką zawartością :D
    Urocze :D
    Ja chyba najbardziej bym się ucieszyła z tego kremiku z parafiną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super , gratuluje ;) cienie i baze koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!:) Chciałabym zobaczyć cienie- jestem ciekawa czy są dobrze napigmentowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten podkład a bazę mogłabym mieć, bo aktualnie żadnej nie mam:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Współpraca zapowiada się świetnie, w sumie nie znam żadnego produktu xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję paczuszki:)
    Zapraszam również do obserwowania mojego bloga:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczka ! Wyróżniłam Cię http://pintandomisunas.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie interesuje podkład, nie wiem czy to podobne opakowanie czy gdzieś własnie o nim czytałam wiele dobrego. Zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą bazę pod cienie i strasznie mi się roluje przy nakładaniu, dlatego jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, dziękujemy za odwiedziny i komentarz.
    U Ciebie jest bardzo przyjemnie, będziemy tu wpadać.
    Buzi:*:*;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki :P
    Nigdy nie miałam z nimi styczności więc tym bardziej jestem ciekawa opini :P

    Będę zaglądać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że krem się sprawdził :)
    Ja osobiście najchętniej zobaczyłabym bazę i cienie. Póki co w opakowaniu świetnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudeńka :) obserwuję ii licze na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te kosmetyki<3 Ja jednak nic nie zamawiam przez internet.. Nie wiem czemu, ale się jakoś boję:D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy :) ja bym chetnie sie dowiedziała jaki jest ten fluid :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, jak super :) ja też chcę cos wiedzieć więcej o fluidzie- nie słyszałam o nim.

    OdpowiedzUsuń