czwartek, 8 listopada 2012

Cudowne świece od Candel Design.


Dzisiaj rozwiązanie zagadki z tajemniczą paczką od Poczty Polskiej ;)
Otóż zawartość paczki to nic innego jak moja wygrana w konkursie Candel Designe czyli piękny niebieski zestaw świec ;)


Firma ta produkuje piękne świece (zapachowe i klasyczne) oraz przeróżne świeczniki. 
Te świece "zdobyły mnie" jeszcze zanim wyciągnęłam je z pudełka, które otrzymałam od kuriera.
Każda świeca było oddzielnie zapakowana co gwarantowało jej że na pewno się nie uszkodzi ;)
Są piękną ozdobą każdego pomieszczenia. Świece niearomatyzowane są w bardzo ładnych kolorach i powoli się spalają.  Bardzo ładnie wyglądają jako element mojego  wystroju wnętrza. 
Uwielbiam świece, w różnych kolorach i kształtach.
Otrzymałam 3 świece i jedną podstawkę. Od razu ustawiłam je sobie na podstawce, zapaliłam i poszłam zrobić sobie herbatkę.

Kiedy wróciłam ich piękno mnie powaliło ;) Jestem po prostu nimi zauroczona, chociaż przyznam że na razie mimo wszystko jestem wierna Yankee Candle. Jednak świece Candel Design dają wyjątkowy czar i takie ciepło idealne na ponure, chłodne wieczory :)
Podsumowując… zdanie na temat tej firmy i ich świec mam bardzo pozytywne :D


Wszystkie świeczki są bardzo ładne, wyszukane i dopracowane w każdym detalu, dodatkowo uroku dodają im oryginalne etykiety które są swoistym dopełnieniem całości ;)
Zapewniam, że takie świece świetnie sprawdzą się jako prezent dla bliskiej osoby albo dla nas samych, jako poprawiacz humoru i drobiazg, który świetnie odpręża i relaksuje!
Jedyną wadą jakie posiadają to fakt że kiedyś się kończą… ;)


Wszystkie osoby zainteresowane świecami i innymi produktami dekoracyjnymi odsyłam na stronę:

7 komentarzy:

  1. chciałabym choć jedną,bo nie mam....dawaj!!!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio stawiam na biurku świeczki i herbatkę :) Idealny zestaw na smutne, jesienne popołudnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj sobie tak zrobilam i dzisiaj tez ;p bo coś mnie przeziębienie łapie ;(

      Usuń
  3. Witam w klubie! Ja też uwielbiam herbatke przy świecach!
    Zapraszam na rozdanie do mnie http://panna-mewa.blogspot.com/2012/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! :) Przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Blog - http://adasbeauty.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Mam nadzieję, że przyłączysz się do wspólnej zabawy, abyśmy mogły się lepiej poznać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet!
    Narobiłaś mi ochoty na herbatkę ;))

    OdpowiedzUsuń