środa, 17 października 2012

Świece zapachowe JANKEE CANDLE





Dzisiaj trochę o zapachach które podbiły moje serce. :)
Firma Yankee Candle słynie ze swoich świec zapachowych, które podobno, jako jedne z niewielu naprawdę pachną po zapaleniu.
Są wykonywane z wysoko oczyszczonej parafiny, najlepszych wosków i najwyższej jakości olejków zapachowych. Wosk nasączany jest równomiernie, więc niezwykły zapach będzie towarzyszył nam przez długie chwile.






Mnie jednak zaintrygowały Male samplery które można wstawić do ozdobnej szklaneczki . 
( cena 9zł)

Osobiście posiadam z tej firmy 2 samplery o różnych zapachach. Początkowo wahałam się z ich kupnem bo nie ukrywajmy, ze ceny, a w szczególności świeć w słojach nie należą do najniższych. Za świecę w małym słoiku zapłacimy 39 zł, w średnim  74 zł, a w dużym  93 zł. 
Skusiłam  się na  nie namówiona przez brata, który jest wielbicielem takich duperelek :D
Zaraz po przyjsciu do domu wyszukałam mała szklaneczkę i zapaliłam świeczuszkę ;) po chwili roznosił się rewelacyjny zapach w pomieszczeniu. Wystarczy 10 min dziennie by przez cały dzień u mnie w pokoju unosił się świetny zapach. Co najważniejsze te zapachy nie są duszące i nie drażnią na dłuższą mete, co dla mnie jest rewelacyjne bo zawsze mam katar i swędzi mnie nos od takich ciężkich zapachów.

Oferta Yankee Candle jest przebogata i podczas zakupów naprawdę ciężko jest podjąć jakąkolwiek decyzję. Nie mogłam się zdecydować i zakupiłam dwie szt.
Wybór zapachów jest obłędny, można kupić wosk lub świeczkę pachnącą babeczką waniliową, różami, ciasteczkiem migdałowym, kwiatem wiśni i innymi wymyślnymi rzeczami. W ofercie znajdziemy również inne interesujące propozycje o takich nazwach jak: Midsummer Nights, Wedding Day, ( dość ciekawa nazwa, muszę ją sprawdzić ),  Sun & Sand, Bahama Breeze,  Early Sunrise czy Home Sweet Home. Wiele z nich mnie zaintrygowało, ale mój wybór padł na „Pink Sands” ( różowe piaski) i „Vanilla Cupcake” ( babeczkę waniliową).
Babeczki jeszcze nie paliłam ponieważ zapach jest tak cudny ze czeka na lepsze czasy :) a rózowe piaski goszczą już w moim pokoju od 4 dni i palone codziennie są bardzo wydajne i nadal mam ich połowę :P







 Szybko podsumowując, bardzo gorąco polecam produkty Yankee Candle. Jeśli przeraża Was cena świec, to proponuję skusić się na woski, są dużo tańsze a naprawdę dają cudowny efekt.

...a może ktoś z Was miał do czynienia z tą firmą ? Co o niej sądzicie ?

Pozdrawiam :]

EDIT

Dzisiaj zakupiłam jeszcze dwa cudne samplery i oryginalny swieczniczek z Yankee Candle. :))

1. Napa Valley Sun

2. Red Velvet




16 komentarzy:

  1. fajne rzeczy;)

    zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!
    Zachęciłaś mnie! Kocham zapachowe świece...od kliku dni pale u siebie kadzidła :D
    Gdzie w ogóle tę świeczuszki można zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do kadzideł to nawet się one nie umywają :P
    musisz poszukać u siebie w miescie sklepu Yankee Candle ;p bo to firmowy sklep ;p nie znajdziesz ich w sieciówkach ;p

    Roksana pewnie ;p zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz jaka ja jestem nieogarnięta, można przez neta zamawiać :D

      Usuń
  4. Mozna ;p ale to nie to samo bo zamawiasz w ciemno :PP
    a w sklepie powąchasz i wybierzesz :P nie sugeruj się tylko standardowymi, znanymi nazwami bo to pułapka ;P najładniejsze zapachy mają te o dziwnych nazwach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super, na poczatku myslalam ze to jakies kremy a swiece mnie zdziwily :D
    sa genialne!!!

    obserwuje licze na rewanz :p
    ps, u mnie trwaja 2 konkursy! w jednym z nich mozesz wygrac buty a w drugim bizuterie! http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się tak do nich przymierzam ale teraz kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. warto ;) zapachy obłedne i jest ich milion!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te świeczki mogłabym cały pokój nimi zastawić! Świetny masz blog, zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych, co pokazałaś lubię Napa Valley Sun - idealny na koniec lata i Pink Sands, ale trzeba uważać, żeby z nim nie przesadzić, bo jest bardzo słodki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki yankee, większość zapachów jest super! :)

    Dowiedziałam się, że na wielkanoc wchodzi nowy limitowany rodzaj świeczki o zapachu bunny cake - już nie mogę się doczekać kiedy ją zapalę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dniach pojawią się u mnie na blogu ;P zapraszam więc do notki ;p

      Usuń
  11. Sporo ciekawych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:)sporo słyszałam i czytałam o tych świeczuszkach ale jeszcze nie posiadam. Lubie zapachy korzenne, wanilię i cynamon:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń