niedziela, 21 października 2012

Szampon i odżywkę ze Szpiku Końskiego firmy „MiC”


Dzisiaj trochę o włosach. Jak wiadomo nie od dziś, na pewno każda z nas przetestowała już masę szamponów i drugie tyle odżywek do włosów.. :)  Ja ostatnio natknęłam się zupełnie przypadkiem na Szampon i odżywkę ze Szpiku Końskiego  firmy „MiC”! ( tak.. ze szpiku).. od razu sobie pomyślałam ze nigdy tego nie wypróbuje .. przeciez kocham zwierzęta.. J ale poszperałam troche w Internecie i okazało się ze szpik pobierany jest już od martwych zwierząt i domieszka tych składników jest w proporcjach 1/3 ( 1g szpiku na 3g szamponu/odżywki ). Więc pomyślałam czemu nie… wypróbuje.. ;) Posiada wiele pozytywnych komentarzy i tak zachwalają to musiałam wypróbować  :D przeciez nie bylabym sobą :DD



Tutaj trochę Danych o tych produktach :

ORYGINALNY
SZAMPON  i ODŻYWKA ZE SZPIKU KOŃSKIEGO.

Produkt Profesjonalny używany
Przez Profesjonalne Zakłady fryzjerskie .
  
JEST TO PRODUKT NAJBARDZIEJ DOSKONAŁY
DOSTĘPNY W SPRZEDAŻY
DO WŁOSÓW I SKÓRY ZNISZCZONEJ
PO WSZELKICH ZABIEGACH FRYZJERSKICH.

POLECANY PRZY:
*łysieniu plackowatym ,
*wypadaniu włosów ,
*włosy zniszczone (farbowanie),
*zniszczonych końcówkach ,
*rozdwajaniu końcówek ,
*łamaniu włosów ,
*włosach przetłuszczonych.

Produkt polecany przy chemioterapii
[Wzmacnia włosy przyśpiesza wzrost]

JUŻ PO PIERWSZYM ZASTOSOWANIU WIDAĆ
EFEKTY DZIAŁANIA.
PO UŻYCIU WŁOSY STAJĄ SIĘ:
*gładkie ,
*miękkie ,
*lśniące ,
*łatwo się rozczesują. 

Kto by się nie skusił przy takiej rekomendacji? Od razu pierwszego dnia poszłam umyć włosy aby przekonać się czy faktycznie działa jak obiecują?
Oczywiście według zaleceń…

Szampon wmasowujemy w włosy ,od 3-10 minut i po tym czasie spłukujemy (po tym zabiegu nie myjemy głowy innymi szamponam). 
Szampon  stosujemy od 2 do 3 razy w tygodniu. 
Opakowanie wystarcza OD 20 DO 45 ZABIEGÓW W ZALEŻNOŚCI 
OD DŁUGOŚCI WŁOSÓW.
poj. 250ml 
Stosowanie lecznicze trwa 3mies. po tym okresie zalecane jest używanie
odżywki od 1 do 3razy w miesiącu (profilaktycznie).

 I wiecie co wam powiem ? po pierwszym użyciu nie zachwyciło.. niby po wysuszeniu faktycznie włosy lśniące i gładkie, ale rozczesywanie ich na mokro to był po prostu koszmar.. ;/  ale nie zniechęciłam się i dwa dni później kolejne moje podejście.. na moje zdziwienie było już o niebo lepiej.. włosy się dobrze rozczesały a i z ułożeniem nie było problemu :) a każda kolejna aplikacja to już była sama przyjemność :)




Tyle o szamponie.. a teraz przejdźmy do odzywki.. :) małe poręcznej jednorazowe, bądź dwu razowe ( w zależności od długości włosów ) opakowanie. Po raz pierwszy nałożyłam dzisiaj na włosy i…. od dzisiaj Moja ODŻYWKA NUMER 1 !! zdecydowanie spełnia wszystkie moje oczekiwania.. :) mimo intensywnego zapachu za którym nie przepadam jest do zniesienie i myślę ze warto się przemęczyć.. :) chociaż nie każdego może drażnić ten zapach.

Oczywiście też nałożona wg. Zaleceń :

Odżywkę nakładamy na umyte włosy i rozmasowujemy . 
Na to nakładamy czepek lub folię na folię lub czepek nakładamy ręcznik.
Czekamy około 10-30min.
Po tym czasie spłukujemy (po tym zabiegu nie myjemy głowy). 
Odżywkę stosujemy od 2 do 3 razy w tygodniu. 
Opakowanie wystarcza OD 1 DO 2 ZABIEGÓW W ZALEŻNOŚCI 
OD DŁUGOŚCI WŁOSÓW.
poj. 35ml 
Stosowanie lecznicze trwa 3mies. po tym okresie zalecane jest używanie
odżywki od 1 do 3razy w miesiącu (profilaktycznie).

Podsumowując.. myślę ze warte przetestowania i przekonania się na własnej skórze czy na kogoś działa czy nie.. ;) Ja zauważyłam ze włosy ( zwłaszcza końcówki) odbudowały się i znacznie mnie się rozdwajają, a ze mam farbowane włosy to po odroście widzę ze także stymulują wzrost bo zazwyczaj w tak szybkim tempie nie musiałam ponownie farbować włosów ;P
Na razie to chyba tyle ;) jak coś nowego odkryję to na pewno dopiszę.


Szampon 250ml - 18zł
Odżywka 35ml  - 3.90zł
( możliwość zakupienia odżywki w słoiczku  150ml – 18zł
oraz dużego opakowania  1000ml – 39,50zł)

11 komentarzy:

  1. Ja już ci kiedyś mówiłam, że ta odżywka i szampon mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłaś, mówiłaś ale nie ma się czego bać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. za krótko go używasz- poczekamy z 2 miechy i zobaczymy co to daje :D działaj

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie robisz recenzje nie jest ogromy opisu tylko to co najwazniejsze i dzieki temu moze i ja sprobuje bo calosc przeczytałam :P i mnie zaciekawiło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jakie efekty po dluzszym stosowaniu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy łatwiej się rozczesują nawet po umyciu samym szamponem, koncówki się odbudowały i generalnie kondycja włosów się poprawiła ;)

      Usuń
  6. Jak można to zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  7. również zastanawiam się na kupnem tego produktu, bo mam strasznie zniszczone włosy nie wiem czego użyć, aby kondycja moich włosów siszpiku końskiego poprawiła. Zniszczyłam włosy przez farbowanie i dekoloryzacje, są suche i łamliwe masakra jeśli macie jeszcze jakieś inne produktu które NAPRAWDĘ POMAGAJĄ to błagam napiszcie do mnie na mój e-mail mi-lenka675@wp.pl .
    Z góry dziękuje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A co z kosmetykami po myciu tym szamponem? Można jakiś balsam uzyć, czy kompletnie nic?

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz napisać skład tego szamponu?

    OdpowiedzUsuń