poniedziałek, 26 listopada 2012

Woski, święta i choinka...


Dzisiaj będzie o woskach. Ale nie byle jakich woskach bo z Yankee Candle. :)

Niedawna współpraca ze Światem Zapachów Zainspirowała mnie do dzisiejszej notki:) Z racji tego że śniegu za oknem że świecą szukać to trzeba oszukać trochę zimę :D
Pomoże mi w tym kolejny zapach  z magicznej czwórki tego miesiąca, mianowicie WINTER WONDERLAND !



Wg. Producenta jest to Odświeżający aromat mroźnej sosny.

Szczerze mówiąc dla mnie to troszke zapach gumy miętowej z aromatem świeżych igieł sosnowych :D
Od niedawna jeden z moich ulubionych zapachów świątecznych, chyba że znajdę coś o niebo lepszego :P
Ten zapach przypomina mi Piękną Polską zimę <3


Z nudów opatentowałam nową metodę palenia :P hah! Jestem genialna.
Kominek z zapalonym i rozgrzanym woskiem postawiłam na parapecie i otworzyłam lekko okno ;)


Możecie sobie wyobrazić zapach śniegu, igieł i lasu wkradającego się z każdym powiewem wiatru do waszego pokoju?? ;] coś wspaniałego.. 
takim oto sposobem zima i śnieg zawitały u mnie bez konieczności wychodzenia na dwór. ;p

mam jeszcze jeden pomysł jak oryginalnie przywitać nowy zapach ale najpierw musze go opatentowac.

aaaaaaa i bym zapomniała ! Ich troje dołączyło niedawno do mojej Kolekcji!

A może wy macie jakieś nadzwyczajne sposoby na niecodzienne wykorzystanie wosków albo świec? ;) ciekawa jestem waszych pomysłów :D

14 komentarzy:

  1. Heh, dobra alternatywadla obzarstwa ;)


    ...Wymiana linkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś przez ten wielki bum na te woski nie bardzo mnie do nich ciągnie ;) za to dzisiaj w lidlu kupiłam sobie zestaw 6olejków z kominkiem i będę testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama jeste ciekawa tych zapachów zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, ale mnie nastawiłaś tym wpisem na święta:) Ja mam takie szklane latarynki i tam wkładam świeczki... aromat unosi się wszędzie a całość jest zamknięta... bardzo nastrojowo... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym się pewnie dusiła nie używam świec:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł. Chyba sobie sprawię taki kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku... nie masz nawet pojęcia, jak ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam świece, ale nie mam jakiegoś nadzwyczajnego sposobu ich wykorzystania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, ja sobie zażyczyłam Yankee Candle na święta od lubego! Więc jak tylko dostanę to będę testować, patentować i wymyślać rożne cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świece;)
    zapraszam na Mikołajkowe rozdanie u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej , fajny blog , obserwuje i liczę na to samo :D .
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; * .

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam tych świeczek ale ciąglę mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń