poniedziałek, 24 grudnia 2012

Podsumowanie miesiąca - Grudzień


Dzisiaj tak szybko podsumuję Grudzień paczuszkami których nie miałam okazji pokazać  :P i od razu zapowiadam co w nowym roku 2013 będzie się dziać :D

1. ORIENTANA – Maska- krem z algami filipińskimi
( w ramach akcji na FB udało mi się zdobyć maskę do testów, recenzja już po sylwestrze )

2. Benefit – they’re  Real! – mascara

3. Kosmetyki i dodatki za wygrane rozdanie na blogu u Makeupholics  :*

4. Nagroda za TOP FANA na FB od Sylwii z bloga Syllunia :*

5.  Nagroda z portalu Pomaderia za konkurs Halloweenowy

6. Nagroda za wygraną zagadkę Carex Polska na FB.

7.  Wygrana na Pomaderii za Konkurs " Sekretne życie Mikołaja"

reszta będzie słodką tajemnicą ;D

i z tego miejsca chce wam wszystkim i Każdemu z osobna Życzyć Wesołych Świąt <3 i oczywiście Szczęśliwego Nowego roku 2013!! ;D ja znikam na trochę naładować baterię i widzimy się dopiero późnym Styczniem :)

Oczywiście pozdrawiam Mój MALINOWY KLUB <3



13 komentarzy:

  1. Podzieliłabyś się YC XD
    Sporo tych paczuszek, ja czekam na swoją Pomaderiową za dzióbki :)
    Tobie też życzę Wesołych pięknotko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Pomaderii czekam na nagrode za Sekretne Zycie Mikołaja :P juz moja mama zarezerwowała sobie krem pod oczy więc tyle go widziałam ;:)

      Usuń
  2. Spokojnych, Serdecznych, Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych Swiat Kochana :** swietnee zdobycze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkretnie u mnie tylko nagroda u Klaudii ani te próbki perfum oraz szminka i lakier. Ty rozbrajaczu konkursowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa po mięciącu posuchy coś w końcu się ruszyło ;p czekam jeszcze na kilka przesylek ale zapewne to one juz po świętach bedą :P no i od Ciebie na paczke czekam!:D

      Usuń
  5. sporo tego, świeczki <3

    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile fajnych rzeczy tu widzę :) miło pooglądać :) gratuluję tylu wygranych - szczęściara z Ciebie!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale szczęściara z Ciebie gratki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. no no no ale szczęście miałaś :)
    teraz nic tylko próbować, testować i opisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, podziel się odrobiną szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaje do obserwowanych koleżankę z Malinowego Klubu i życzę udanego sylwestra, szczęśliwego nowego roku i spełniania marzeń w 2013!

    OdpowiedzUsuń