wtorek, 4 grudnia 2012

MINERAL SILK & LIFT - FLUID - Ingrid Cosmetisc - test kryjący


Dzisiaj zaległa notka o MINERAL SILK & LIFT  - FLUID ( kolor 29 – Porcelanowy ) firny Ingrid Cosmetics :)

Wg. Producenta:
Innowacyjny kosmetyk dokładnie pokrywa wszelkie mankamenty skóry oraz doskonale ja wygładza i nawilża. Jego delikatna konsystencja oraz receptura, w której zawarto składniki aktywne o właściwościach liftingujących sprawiają, że cera staje się wyjątkowo gładka i miła w dotyku.
Cena : 7-8,50zl / 30ml

Wg. Mnie:
Poręczne opakowanie, lubię bardzo kolor czarny więc jak najbardziej mnie do gustu przypadło :)
Co do tego czy dobrze kryje, to nie mam wątpliwości, wystarczy spojrzeć na mój nietypowy „test kryjący” :D

jak widać jedna warstwa fluidu idealne pokrywa, nie pozostawia smug i co najważniejsze nie jest tłusta i po godzinie czy dwóch nie zaczyna po prostu spływać J dobrze się trzyma i nawet po 4 godzinach intensywnego chodzenia po ostatnich jesiennych promieniach słońca nadal nic się nie starło ani nie spłynęło ;)
chyba kolejny komentarz nie jest już potrzebny ;)


dodam tylko ze niedawno odwiedziła mnie wybredna koleżanka, fascynatka „tynku” ponad wszystko :D oczywiście musiała w stercie kosmetyków wynaleźć nowinkę której wcześniej u mnie nie widziała i wypróbować ;D wieczorem napisała mi sms „ nie chcesz mi odsprzedać tego fluidu?” :D chyba najlepsza rekomendacja jaką może dostać fluid :D

szybko podsumowując:
- praktyczne opakowanie
- niska cena
- dobrze kryje
- jest wydajny
- trwały i nie „roluje się”
Minusów nie zauważyłam jak na razie.. chociaż minusem może być to, że ciężko go dostać… nie spotkałam się z nim z żadnej większej drogerii.. :(

A Jak to jest z wami ? macie jakieś swoje ulubione podkłady, fluidy? 

12 komentarzy:

  1. rzeczywiście, Ingrid jest dostępny najczęściej w małych osiedlowych drogeriach, pewnie dlatego tak mało o nim wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda bo mają wiele produktów które uwielbiam a cene mają zabójczo niską :D

      Usuń
  2. baze z tego uzywałam tylko tego bym chetnie sprobowala;]

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem właśnie w trakcie poszukiwania odpowiedniego dla mnie podkładu! ;a powiedz jeszcze czy nie zapycha porów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo ze kazdy w mniejszym lub wiekszym stopniu zapycha..ten stosunkowo jest dobry dla mnie. ale wiadomo ze dla kazdego będzie inny.

      Spróbuj bo naprawdę nie jest drogi a nawet jak Ci nie przypasuje to nie zmarnujesz majątku :D

      Usuń
  4. Wydaje mi sie, że jednak może być zbyt ciężki...

    OdpowiedzUsuń
  5. poszukam go przy jajblizszej okazji :)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi firma Ingrid nawet nie raczyła odpisać, choć sami prosili abym się odezwała na maila...no cóż :/
    Tego fluidu nigdzie nie widziałam, ale widać, ze dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing tatoo!
    Hey what about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam nigdzie tego podkładu. A ja lubię Revlon- bo świetnie matuje moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład! :) mam już 3. tubkę :) widziałam go ostatnio w mojej naturze w Galerii Łódzkiej za 9,90... a w małej osiedlowej drogerii (to chyba sieć Sekret Urody) był za 8,50 a i w promocji za 6,50 pamiętam, że był :D

    OdpowiedzUsuń