sobota, 1 czerwca 2013

Mój Dzień Dziecka!

Dzisiaj Dzień Dziecka a jak wiadomo każdy w duchu jest takim małym szkrabem ;)

Ja pochwale się na szybko swoim prezentem który dostałam od mamusi a mianowicie książka którą baardzo bardzo chciałam ale nie miałam motywacji jej kupić a nie raz próbowałam już się odchudzać ale szybko rezygnowałam. :(


Niestety jestem osobą która jak nie widzi rezultatów to szybko się poddaje..
Jednak teraz nie ma zmiłuj!! bierzemy się ostro do roboty.. na razie za same ćwiczenia bo najbliższy miesiąc nie będzie sprzyjał mojej diecie ale za to od połowy lipca do ćwiczeń dokładam dietę :D 





Stąd pytanie.. 
odchudzała się któraś z was z Ewką? 
Możecie dać mi jakieś wskazówki bo ja początkująca .. 
porady, wskazówki ?? 

20 komentarzy:

  1. oj skąd ja znam to szybkie poddawanie się :) ja jakoś do Ewki nie jestem przekonana, irytuje mnie jej głos..o wiele bardziej wolę ćwiczyć z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwiczyłam z Ewa, z rzuciłam 11 kg, ale niektórych ćwiczeń nie byłam wstanie wykonać...
    dorzuciłam do tego dietę i szybkie spacery po 15 km.

    Życzę powodzenia i dojścia do wymarzonego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie nie oschudząłam i nie odchudzam bo kocham słodycze i nic nie jest warte ich porzucenia :) a wieczorem wybieram się z Tż na pizze :D o odchudzaniu pomyslę jak bede wazyc powyżej 55 kg


    a Tobie życze wiele satysfakcji z ćwiczen - odchudzanie powinno być drugorzędną sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym była taka szczupła jak Ty to też bym miała w dupie odchudzanie :P no ale niestety :( trza się wziać za siebie..

      Usuń
  4. uwielbiam ćwiczenia Ewki i choć czasami pot się leje ze mnie ciurkiem to jestem zadowolona i chętnie zrobiła bym trening jeszcze raz :) również posiadam książkę i wszystkie płyty z shapa i jej autorską :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam z nią jeden trening :D
    Powiem tak-jak się dobrze przygotujesz (wcześniej przez 2 tyg regularnie ćwiczyłam) to dasz radę zaliczyć cały skalpel, ale bez tego może być bardzo ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Ci powiem że dzisiaj wieczorem zrobiłam cały szok trening :P ale mokra byłam mega i zmeczona.. i uda to mi do dupy zaraz wejdą :P ale za to szczesliwa ;P i jutro powtórka i przed południem i wieczorem!!

      Usuń
  6. ja od dzis rzucam slodycze i fast foody . Juz mam dosc tego, ze nie moge znalezc spodni na swoja pupe xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczę z Ewą już ponad miesiąc widzę rezultaty chociaż nie mam żadnej diety.
    Myślę,że jak do ćwiczeń dołożysz dietę to efekty przyjdą zdecydowanie szybciej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem dziwolągiem i jakoś ta Ewa jest dla mnie przereklamowana! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i przereklamowana ale cwiczenia niby proste jednak wycisk dają nie mały ;p i efekty tez są :D

      Usuń
  9. ale mamusia o Tobie pomyślała :D a płytkę mam i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ćwiczenia z książką czy płytą... zawsze mam mnóstwo ważniejszych spraw na głowie ;)
    na potrzebuję sali, trenera i ostrego wycisku popartego niechęcią do wyjścia na "dętkę" ;)
    więc podziwiam samozaparcie ;)
    ja póki co, tyję sobie radośnie :/

    pozdrawiam :) Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent :D
    ja dostałam perfuma :P
    Pamiętaj czekam na relacje na żywo hehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam tę książkę od mamy na zakończenie technikum;)

    OdpowiedzUsuń
  13. długo zbierałam się żeby zacząć ćwiczyć żeby zrzucić sadło które mi pozostało po ciąży i w końcu się zebrałam. na yt oglądałam filmiki dziewczyn które ćwiczą z ewką postanowiłam że i ja bedę jeden drugi trening nuda jak dla mnie strasznie nudne zajęcia co prawda wycisk daje ale to nie dla mnie nawet muzyka fajna nie leci. To postanowiłam że z Mel B ale tu też mnie nie przekonało. Dopiero kolega powiedział mi że istnieje coś takiego jak ZUMBA. i to mnie dopiero przekonało maj był dla mnie rozgrzewką czerwiec intensywnym treningiem zobaczymy co z tego wyjdzie 20 min zumbu i człowiek mokry ale pozytywnie nastawiony fajna muzyka ciekawe układy po 4 min po za tym ćwiczę na orbitreku i robię ćwiczenia na brzuch mój odstający ( wyglądam dalej jakbym była w ciąży ) zobaczymy za miesiąć

    OdpowiedzUsuń