sobota, 3 maja 2014

DM - POGODOWA POLECA !! - cz. 1 Balea

Tak jak obiecałam zaczynam serię pt. DM -  POGODOWA POLECA :)
Powstałą zakłądka w której co jakiśczas bede aktualizowała kosmetyki które polecam i uważam że warto je zakupić z Niemieckiej drogerii DM. 

Dzisiaj pierwsza część serii czyli kosmtyki BALEA :> 
a już w przyszłym tyg zapraszam na drugą cześć czyli Alverde. !

Jeżeli waszym zdaniem brakuję któregoś z kosmetyków który waszym zdaniem powinien się na tej liście znależć dajcie znać :D kupię, przetestuję i dopiszę bądź nie ;)) 


od lewej: żel pod prysznic truskawka, Kokos-nektarynka i miód-mleko 300 ml 

od lewej : Szampon przeciwłupieżowy bambus-mięta i szampon do włosów szorstkich i pozbawionych blasku Perła -Figa 300 ml 
na dole : odżywka kokos-kwiat Tiare ( niestety już wycofana ) i odżywka Perła - Figa 300 ml

Szampon, odżywka, olejek i maska ekspresowa kuracja z olejem arganowym z serii Profesjonalnej.

2w1 szampon i odżywka po opalaniu oraz odżywka intensywna kuracja po opalaniu.

 Od lewej : Płyn do kąpieli Nocne Sny 500 ml i  Egzotyczny płyn do kąpieli - Wanilia 500 ml 

od lewej: kremowo-oliwkowy żel marula-proteiny mleka oraz winogrona-pistacje 300 ml 

Mini żele pod prysznic idealne do kosmetyczki :)
Fioletowa - Dark Lilly
Pomarańczowa - Happy Tangerine
Zielona - Fresh Lime
Czerwona - Cherry Blossom

od lewej : balsam do ciała kokos i masło shea,  balsam do ciała z 5% mocznikiem,  Balsam oliwkowy do skóry suchej z 40% olejków 400 ml 

 Od lewej : mleczko do ciała do stosowania pod prysznicem i balsam-olejek pod prysznic 400 ml


Odżywka bez spłukiwania nadająca miękkość i jedwabisty połysk  Mango- Aloes 250 ml 


Żel pod prysznic z perełkami olejku z KWIATU MIGDAŁOWEGO


 Zmiękczający krem z Mocznikiem UREA 5% do bardzo suchych dłoni 100 ml 

Maseczka nawilżająca w postaci tkaniny


Krem pod oczy z 5% mocznikiem 

\
Peeling z soli morskiej o olejkiem o zapachu trawy cytrynowej 250 ml 

Beauty oil - do skóry suchej a także na rostępy.

Peelingujący żel do mycia ciała Jabłko- Cynamon 250 ml 


Balsam pod prysznic po opalaniu 300 ml 


Kremowy płyn do kąpieli oliwki-mleko kasztanowe 750 ml 


Kojący tonik do twarzy, skóra sucha i wrażliwa


30 komentarzy:

  1. Ale mi ochoty narobiłaś. <3 Chciałabym to wszystko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) bede zbierała zamówienia na zakypy bo wybieram się ok 20 maja.

      Usuń
    2. OmG :o A jakie są zasady zgłaszania się? :p

      Usuń
    3. Po prostu ;D piszesz do mnie na maila albo na facebookowe pw i tyle ;D zbieram zamówienia na zakupy do wtorku :D

      Usuń
    4. No to muszę zacząć robić listę. :)

      Usuń
  2. kilka kosmetyków balea miałam - ale żadnego z powyższych więc bardzo mało :D peeling i zele cetnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 tylko z tej listy znam, ale na kilka już nabrałam chęci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wreszcie dorwać te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj też Balea, żel wiśniowy pod prysznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam produkty Balea. Część z tych, które wymieniłaś miałam okazję już używać. Bardzo lubię żele pod prysznic, kremy do rąk, balsamy i odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka z tej listy potwierdzam kilka nie, kilka nie używałam nigdy jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, miałam kilka kosmetyków balea i byłam ze wszystkich zadowolona, cudownie pachną i świetnie działają

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam odzywkę z tej serii z olejem arganowym i bardzo polubiłam, chętnie skusiłabym się na cały set :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie do zakupów :) do wtorku zbieram zamówienia.

      Usuń
  10. ja bym dodała jeszcze krem do stóp, jest w moich ostatnich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w fazie testowania :D na razie mega fajny więc na pewno pojawi się w Polecanych :)

      Usuń
  11. świetne są też pianki do golenia, ale co do szamponu i odzywki z figą u mnie się nie sprawdziły....

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na część kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam żele od Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dobroci widzę :) Zaraz skrobnę do Ciebie emaila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podpisuję się rękami i nogami pod żelem kokos-nektarynka :P

    OdpowiedzUsuń
  16. super kocham ta markę :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. matko i córko, teraz spać nie będę mogła przez Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie sie prezentuja te kosmetyki, niestety nie znam i nie mam do nich dostepu we Francji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka rzeczy miałam. Ja polecam limitowane żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam peelinh o zapachu trawy cytrynowej! jak dla mnie najlepszy kosmetyk od Balea. Krem do dłoni z mocznikiem również jest faworytem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń