niedziela, 10 marca 2013

Nowośći od firmy Joanna - Żele peelingujące pod prysznic


 Dawno nie było o niczym do ciała więc nadrabiamy zaległości ;))
Niedawno firma Joanna  wypuściła nową serię Body Naturia – żeli peelingujących pod prysznic.
Całą seria składa się z 5 nowych żeli, tj:

- Aromatyczny arbuz
- Pobudzająca limonka
- Nawilżające algi morskie
- Zmysłowy imbir
- Relaksująca zielona herbata

 jednak ja dzisiaj tylko o dwóch, które szczególnie przypadły mi do gustu , mowa tutaj o Zapachu arbuza i imbiru ;)


Formuła tych kosmetyków łączy właściwości niezwykle pachnącego żelu pod prysznic oraz drobnego peelingu, dzięki czemu możemy stosować je codziennie w trakcie kąpieli. Specjalnie opracowane receptury zawierają drobinki ścierające, które usuwają martwe komórki naskórka, doskonale oczyszczają skórę oraz zapewniają lepsze wchłanianie balsamów czy maseł odżywczych. 
Idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu pobudzi metabolizm naszej skóry wpływając na poprawę jędrności i elastyczności oraz zagwarantuje, iż stanie się ona aksamitnie miękka i delikatna.
Żele peelingujące Naturia body - podobnie jak inne kosmetyki z linii Naturia - zawierają naturalne ekstrakty owocowe, które pielęgnują skórę oraz dostarczają wielu cennych witamin i mikroelementów.

W moim odczuciu żele są genialne i na stałe wejdą w skład moich kosmetyków prysznicowych :PP
Zapach jest cudowny, w 100% oddaje zapach arbuza jak i zapach imbiru, jednak znalazłam jeden minus który dla mnie jest istotny. Mianowicie żele mają dość luźną i wodnistą konsystencje co przy połączeniu z mokrym ciałem po prostu spływają i ciężko wykorzystać w pełni funkcję peelingu. Jednak nawet to, nie powstrzyma mnie przed upajaniem się zapachem i peelingowaniem ciała pod prysznicem :) no way!


Cena : ok. 7 zł / 300ml

W nastepnej notce także Joanna ;) będzie o mini odżywkach do włosów bez spłukiwania.

Pytanie.. używałyście już któregoś z żeli? Albo macie jakoś swoje Joannowe kosmetyki którym jesteście wierne? 

19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o peeling to wybieram tradycyjny, ale jeśli chodziłoby tylko o mycie ciała to chętnie kupię taki żel :). Ciekawa jestem zapachu arbuzowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio używam masła do ciała Joanny o zapachu Bitej Śmietany z Truskawką. Jest boskie! A o żelach pierwszy raz słyszę, ale brzmią ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten z arbuzem wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno cena jest korzystna, dostajemy w końcu 300 ml produktu, ale konsystencja faktycznie może być minusem... Może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z limonką :) na razie czeka w kolejce na otwarcie :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam, ale mam straszną ochotę na arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o! a gdzie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znoszę rzeczy myjących z drobinkami:<

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie arbuza bym przetestowała:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele peelingujące jako tako lubię. Joanna te zapachy swoje ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladaja naprawde zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają ciekawie, a zapach arbuza bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam Joannę do włosów, a z Twoich propozycji ciekawi mnie imbir :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach arbuza w kosmetykach. :) zaciekawił mnie ten żel peelingujący, chyba czas przetestować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam imbirek. Cudny zapach. Szkoda, że tak szybko się skończył :/

    OdpowiedzUsuń