czwartek, 23 maja 2013

Łoś, żubr czy renifer ?? NIE.. to niestety Jeleń ;))

Pora na recenzję kosmetyku marki BIAŁY JELEŃ który jakiś czas temu otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą Pollena Ostrzeszów której Serdecznie Dziękuje bo u mnie jakoś słabo z ich produktami.



Zapewne większość z was zna Białego Jelenia z szarego mydła, jednak te czasy się już skończyły i Jeleń oferuje nam teraz całą masę kosmetyków, od mydeł, po żele pod prysznic, szampony, płyny do higieny intymnej, proszki do prania, żele pod prysznic, płyny do płukania i i płyny do mycia naczyń :D



Dzisiaj przedstawię wam szampon który jest dla mnie jednym z tych szamponów które chętnie używam na  co dzień :) delikatny o subtelnym zapachu który bardzo przypadł mi do gustu.

Mowa tutaj o HIPOALERGICZNYM SZAMPONIE Z NATURALNYM CHLOROFILEM do skóry tłustej, wrażliwej, ze skłonnością do alergii.

Jak możemy wyczytać ze strony producenta :

Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem dla osób z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi, o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.
Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi!

Zawiera:

- proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie
- bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa
- biotynę zwaną witaminą pięknych włosów
- naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.



ZALETY :
- poręczne opakowanie w bardzo szpitalnej bieli :)
- szczelna a zarazem szybko i sprawnie zamykająca się i otwierająca nakrętka
- konsystencja żelowa 
- dobrze się pieni
- świeży, lekki i bardzo odświeżający zapach
-  utrzymuję sie nawet kilka godzin ;))) ( oczywiście jeżeli włosów nie potraktujemy wcześniej odżywką )
-  dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy
- zdecydowanie nadaje się dla małych dzieci ( hipoalergiczny )

WADY :
- dość rzadki 
- trudno mi rozczesać po nim włosy, są strasznie splątane
dostępność ( nie w każdej drogerii )




Generalnie dobry szampon do codziennego stosowania, ładnie pachnie i dobrze myje. Tyle pozytywów bo niestety ta jedna wada co do rozczesywania włosów kompletnie go eliminuje.. ;( nie dość ze mam długie i słabe włosy z tendencją do plątania to jeszcze Jeleń nie ułatwia mi z nimi pracy. 
Raczej ponownie bym go nie kupiła..
chociaż jego zapach.. ?? Uwielbiam :)

Cena : 6-7 zł / 300 ml

12 komentarzy:

  1. nie znam
    z tej firmy czasem kupie jakies mydlo lub plyn do naczyn a jak moj synek byl malutki pralam w ich proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuje na zielono, skoro ma chlorofil, nie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały Jeleń ma całkiem sympatyczne produkty w swojej ofercie:) Szkoda, że szampon Ci plącze włosy:(
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go polubiłam jeżeli użyłabym go bez odżywki to również bym miała problem z rozczesaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To plątanie włosów mi się baaaaardzo nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba go spróbuję.. nie miałam tych kosmetyków..

    Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie stosowałam żadnego produktu tej firmy, ale może to się zmieni ;) chociaż mi również nie podoba się to plątanie włosów po użyciu tego szamponu..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. połaczyć head and shoulders i zapach Jelenia i mamy mój szampon idealny !

    OdpowiedzUsuń