niedziela, 20 stycznia 2013

NCBS Acid Cream - Charmine Rose


Ostatnio było trochę o kosmetykach Charmine Rose, to dzisiaj kontynuujemy ;)

Pod lupę wżęłam Krem NCBS z kwasami. 
Krem przeznaczony jest dla skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku. Widocznie zmniejsza zmiany potrądzikowe i zmiany łojotokowe. Polecany szczególnie na dzień i na noc, dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku.


Opis działania:
- działa przeciwbakteryjnie
- nadaje jedwabistą gładkość
- reguluję keratynizację naskórka oraz stymuluję produkcję kolagenu i elastyny
- reguluje prace gruczołów łojowych
- zmniejsza wodoczność porów i blizn potrądzikowych
- silnie nawilża i przywraca prawidłowy bilans lipidowy skóry przesuszonej

Cena: 56 zł / 50ml

Skład :

Moja Opinia:
Hmm.. nawet nie wiem od czego zacząć.. z racji tego ze wcześniej leczyłam się dermatologicznie pomyślałam sobie ze ten krem będzie dla mnie zbawieniem i pomoże mi dokończyć kurację J jednak trochę się przeliczyłam :( nie mowie tutaj że krem jest zły, tylko moja skóra wybitnie nie toleruje jednego ze składników i w mgnieniu oka szczypie, piecze i robię się czerwona jak burak nie wspominając o tym ze lekko mi puchnie :( więc niestety nie byłam w stanie go używać..
Krem oddałam mamie która jest zachwycona i po miesiącu stosowania zauważyła poprawę stanu swojej skóry :)  więc na jej podstawie i jej odczuciach trochę wam o nim opowiem :)
Sam krem na ciekawą konsystencję i ciekawy cielisty kolor to do tego ma swój specyficzny zapach który na nazywam „plastikowym” ;) jednak mojej mamie się podoba a to chyba najważniejsze :)

Miesiąc po regularnym uzywaniu kremu na noc, co drugi dzień mama stwierdziła ze skóra jej się rozpromieniła, przebarwienia i pozostałości po ospie na twarzy jakby się zmniejszyły a sama twarzy wygląda radośniej i jest nawilżona :D
Z tego wynika ż krem z kwasami NCBS spełnia swoją rolę jaka zostałą mu powierzona i z czystym sumieniem moją mama go poleca :)

Ja od siebie tylko powiem że skóra leczona dermatologicznie jest bardzo zniszczona i delikatna i jednak takie silne kwasy niekoniecznie mogą jej stan polepszyć :) pamiętajmy by po kuracji dermatologicznej odczekać jakiś czas i dać skórze się zregenerować by w przyszłości nie popełnić takiego błędu jak ja :)

Krem można zakupić TUTAJ :>

Ciekawa jestem czy Wy uzywałyście kremów z kwasami i możecie jakieś polecić? :D

7 komentarzy:

  1. ja bym sprobowala ze wzgl ze mam włąsnie twarz mieszana .

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się niedługo w zakładce Sprzedam/Wymienię :))

      Usuń
  2. chyba skusiłaś mnie tym kremem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zapraszam do mnie http://beyourselfinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście używam jedynie kremów,które odpowiednio nawilżą moją skórę,gdyż mam bardzo suchą, zwłaszcza w okresie zimowym (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem jest super, mam cerę tłutą ze zmianami trądzikowymi i u mnie on sprawdził sie rewelacyjnie, zauwazyłam ze cera wygląda dużo lepiej od czasu stosowania tego kremu, mniej przebarwień, cera stała sie promienna, nie wyskakują nowe niespodzianki, i oczywiście nie przetłuszcza sie tak bardzo jak przed stosowaniem tego kremu. Ja go zakupiłam w sklepie internetowym i nawet dostałam rabat w tym sklepie wiec mogę smiało polecic.
    www.alsos.pl

    pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń